Termeni și condiții

Datoriile noastre fata de clienti

Acest website apartine firmei SC Raw Generation SRL, unde sunt actionari Ligia Pop si Raoul Pop. Produsele vandute pe acest site provin de la magazine sau distribuitori din Romania cu care colaboram. Le-am ales individual pentru calitatea lor si le-am incercat in mare parte personal. Daca dumneavoastra nu sunteti satisfacuti, ne puteti contacta si la mai multe plangeri, acele produse a caror calitate este chestionabila vor fi scoase din magazin.

Produsele gasite pe acest website vor fi livrate separat de la partenerii nostri, iar garantiile sau serviciile de clienti vor fi acordate de ei insisi. Va rugam sa consultati modalitatile de plata si transport, pentru a evita confuzii sau neintelegeri dupa ce veti primi colete multiple de la toti comercializantii ale caror produse le-ati comandat. Daca se vor ivi probleme sau dificultati cu procesarea sau livrarea ordinelor, sau buna functionare a unui produs, va rugam sa intelegeti ca noi vom media intre dumneavoastra si partenerii nostri si ca vom incerca sa rezolvam situatia, insa nu va sta in puterea noastra sa va reparam sau sa va schimbam produsele. Suntem interesati sa stim despre experienta dumneavoastra cu produsele comandate si cu serviciile acordate de parteneri. Va rugam sa ne contactati pentru a ne spune despre experientele dumneavostra (pozitive si negative) cu produsele comercializate prin magazinul nostru. De asemenea, daca veti considera necesar, puteti contacta Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de societatea comerciala de unde s-a facut livrarea lui. Recomandam verificarea imediat dupa receptie a fiecarui produs.
  • Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul magazinului sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
  • Produse ce v-au fost livrate gresit. Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de firma de unde s-a facut livrarea lui.
  • Produse defecte in perioada de garantie. Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la societatea comerciala de unde provin, daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie. Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.
  • Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
    • produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta
    • defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare
    • produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar
  • Nota: In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, firma care l-a livrat isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul inapoi, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Datoriile clientilor fata de noi

Datoria dumneavoastra, ca utilizator al acestui website, este sa nu-l abuzati, sa nu-l folositi fraudulent, si sa nu abuzati alti utilizatori sau proprietarii website-ului. Daca nu va convin aceste reguli, sunteti invitati cordial sa patronati alte website-uri. Incalcarea acestor reguli se va pedepsi conform legilor curente.