Inteligenta ecologica – cunoaste costul ascuns al fiecarui produs cumparat si cum influenteaza acesta lumea in care traim

48,00 lei

La comenzi de 199 lei transportul prin curier este gratuit in Romania, chiar daca pe pagina de finalizare a comenzii va aparea o taxa de livrare. Acest text il veti intalni doar la anumite produse, asta fiindca pe site sunt listate produse de la 10 magazine diferite si fiecare magazin in parte are taxe de livrare si politici de livrare diferite. Aici gasiti detalii.

Supplier: NATUR

SKU: natur16489 Category: Tag:

Description

Inteligenta ecologica – cunoaste costul ascuns al fiecarui produs cumparat si cum influenteaza acesta lumea in care traim

 

Cum ar fi oare sa se gaseasca in magazine produse care, pe langa pret, sa afiseze pe etichete si detalii despre modul si conditiile reale in care au fost fabricate? Clientii ar putea astfel alege in cunostinta de cauza marfurile, asigurandu-se ca nu au fost realizate cu ajutorul muncii copiilor si ca nu dauneaza mediului inconjurator. Aceasta este doar una dintre intrebarile de la care porneste Daniel Goleman in incercarea de a dezvolta un nou concept – inteligenta ecologica. Autorul propune un sistem in care cumparatorii sunt precis informati asupra produselor pe care doresc sa le achizitioneze. Prin aplicarea transparentei totale, unul dintre conceptele-cheie ale cartii, vom putea face un prim pas catre schimbarea modului de gandire si spre responsabilizarea noastra, a tuturor, fata de mediul inconjurator.

Anul apariției: 2020

Autor: Daniel Goleman

Ediția: a II-a

Traducere: Anca Parepa

Numar pagini: 248

Format: 15.5 x 22.0 cm

 

Despre autor

<

p class= MsoNormal >Daniel Goleman (n. 7 martie 1946) si-a creat o reputatie mondiala de jurnalist si cercetator in psihologie clinica si stiinte comportamentale, domenii in care a obtinut doctoratul la Harvard. A fost redactor pentru The New York Times pe teme de stiinta, iar pentru articolele sale a fost nominalizat de doua ori la Premiul Pulitzer.

Additional information

Magazin

Brand